مـنـتــــدي الــرفــشـــــة
مرحبا بك زائرنا العزيز نتمني لك قضاء وقت ممتع معنا في منتدي الرفشة ولاكن المهم والذي يهمنا ويشرفنا ان تسجل معنا وتكون واحدا من اسرتنا الجميلة ولك جزيل الشكر مع تحيات /ادارة المنتدي

مـنـتــــدي الــرفــشـــــة

منتـــدى الـــرفـــشـــة يـرحــب بكـــم
 
الرئيسيةالـرفــــشــــةبحـثالتسجيلدخول

اهلا بكم في منتدي الرفشة بجميع عائلاتها ( السراطنيه _ الحماليه _ العماريه _ القاضي _ الغوانم _ العمارات )             منتدي الرفشة منتدي بلدي

لا تنس أن الله سبحانه و تعالى رقيب على ما تكتبه
المواضيع الأخيرة
» نسب قبيلة هوارة( اخوكم عاطف الهوارى )
2014-12-22, 11:55 am من طرف علاء الجبالي 25

» نعم كان هناك بشر علي الارض قبل(ادم عليه السلام)وان سيدنا ادم ليس ابو البشر
2014-12-21, 4:08 pm من طرف علاء الجبالي 25

» حصرياً - الإصدار الأخير من عملاق مونتاج الصور والفيديو Photodex ProShow 4.5.2929
2013-10-21, 3:04 am من طرف مجنون الشمال

» كن دائما على حذر
2013-04-23, 11:46 pm من طرف زائر

» أنآقـــه اللسآن
2013-04-04, 2:39 pm من طرف noha fawzy

» إذا تركت فنجان قهوتك وعدت إليه بعد فترة، حتمًا سيبرد
2013-04-01, 12:14 pm من طرف noha fawzy

» أفضل شيء عند الشباب والبنات..
2013-03-31, 9:46 am من طرف noha fawzy

» كل ماسكات التبيض للبشره والجسم
2013-03-30, 7:48 am من طرف noha fawzy

» اسبوع بس وهتحصلي علي معده مشدوده وجسم مثلي
2013-03-25, 9:51 am من طرف noha fawzy

» كثير من العظماء رحلوا
2013-03-13, 11:24 pm من طرف أ د / ناجح عمران

» https://www.facebook.com/FrashtAbwalwly
2013-01-11, 12:08 am من طرف محمدأبوالولى

» فراشة ابو الولى بعزبة البوصه
2013-01-11, 12:08 am من طرف محمدأبوالولى

» كيف تعرف المراه الخاينه
2012-12-28, 12:15 am من طرف محمد العطيه

» الرفشة تفتقد رمزا من رموزها ( المستشار \ محمد عويس ) نسألكم الدعاء
2012-12-10, 10:59 pm من طرف محمدأبوالولى

» هل قادرين علي العودة والانطلاق بقرية الرفشة لأفضل الاماكن ؟
2012-12-03, 8:34 pm من طرف علاء مهران

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
رفشاوي
 
احمد جمال مهران
 
سيف المنشاوى
 
ابو فهد البرغوتى
 
محمدأبوالولى
 
اشرف الغانمي
 
اشرف جمال
 
الكابتن بسام
 
الماجيك
 
محمود مهران
 
الساعة الان

شاطر | 
 

 الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مصراوية
رفشاوي اسطورة
رفشاوي اسطورة
avatar

الجنسية : مصر


انثى

الجدي

مساهماتي : 319

نقاط : 67411

السٌّمعَة : 20

العمر : 28

بطاقة الشخصية
العمل الترفيهي:
1/1  (1/1)

مُساهمةموضوع: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-29, 4:17 pm

الصراحة الزمالك كان زمان لكن الان انا الزمالك

بيوتر اعصاب جماهيره من يومين لقيت ناس بتسب وتلعن ف الزمالك قلت اكيد الزمالك عملها كعادته

هيا عادته والا حيشتريها؟ انا زملكاوية من 10سنين لمن بعد ماخيب املي وبقالو 7سنين لادوري ولا كاس ولا حتي كاس افريقيا قررت عدم مشاهدة اي ماتش للزمالك

لكن باجي ف الاخر واتفرج ع النهائي سواء كان كاس او كم ماتش ف اخر الدوري علي امل ان الزمالك يكسب

لكن ديل الكلب مايتعدل ولو علقه فيه قالب يقوم يتهزم ويخسر الدوري والكاس وينكد علي جماهيره وبيتهم مقهورين

حسبي الله ونعم الوكيل ويكون قاب قوسين من الفوز بالبطولة وجماهيره تفرح وتغني ويقوم خاسف بيهم الارض

الصراحة مش حاجة نافعة معاه لامدرب مصري طيب دا الزمالك نحس المدرب المحظوظ اللي عمره ماخسر نهائي خسره مع الزمالك

خربوا بيت الراجل نحسوا حسن شحاته

وعلي راي المثل(الفقر فقر ولو جابوا المعلم والصقر)م

عشان كدا الحل الوحيد مع الزمالك طبيب نفسي يقنع المشجع الزملكاوي ان الزمالك مات وانتهي عشان المشجع الزملكاوي مايوجعش دماغه تاني

مش تقولي نحل مشكلة الزمالك بمدرب مصري او خواجة لا حلها طبيب نفسي

وحتي لو حلوا المشكلة وخلوا الدوري نادي واحد هو الزمالك عشان يكسب الدوري بردو حيطلع التاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليد مهران الديب
ادارة المنتدي
ادارة المنتدي
avatar




ذكر

الميزان

مساهماتي : 530

نقاط : 104359

السٌّمعَة : 3

العمر : 2010

مُساهمةموضوع: رد: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-29, 4:26 pm

مبروك مصراوية على افاقتك من الغيبوبة بعد عشر سنوات

والفاتحة للزمالك

والدعاء له بالرحمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء مهران
رفشاوي اسطورة
رفشاوي اسطورة


الجنسية : مصر


ذكر

الدلو

مساهماتي : 535

نقاط : 80647

السٌّمعَة : 24

العمر : 21
العمل الترفيهي : كورة قدم


مُساهمةموضوع: رد: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-29, 4:57 pm

مصرويه ده منتدى مش اهلى ولا زملك هو انتى الكالم

ده انا عرفوه عليا بس على العموم شكران

على احترمك

انا مش هتكالم تانى

الزمالك فى دمى حتى لو

وحد مات حتى لو كان

عمرى قصيده

انت مش منحقك انك تشتمنى وتشتمى الزمالك والله

ونا عرف الكالم ده كوله عليا شكران

وانا بقول مره تانى

مش من حقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alrafasha.yoo7.com/
علاء مهران
رفشاوي اسطورة
رفشاوي اسطورة


الجنسية : مصر


ذكر

الدلو

مساهماتي : 535

نقاط : 80647

السٌّمعَة : 24

العمر : 21
العمل الترفيهي : كورة قدم


مُساهمةموضوع: رد: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-29, 5:13 pm

وانا بعرف اعبر عن نفسى اوك مش هجيب حد يعبرى شكران
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alrafasha.yoo7.com/
وليد مهران الديب
ادارة المنتدي
ادارة المنتدي
avatar




ذكر

الميزان

مساهماتي : 530

نقاط : 104359

السٌّمعَة : 3

العمر : 2010

مُساهمةموضوع: رد: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-29, 11:48 pm

اخى علاء انا لا ارى فى كلا م مصراوية اى تمايل او توجيه لك انما انت متشدد لذا تحسب الكلام لك اقرا ما كتبت مصراوية مرة اخرى ثم قم بالرد

واننى كادارة منتدى اقول لك لاتجعل بين الاعضاء عداء

فانا لا اريد ان اقوم بعملية حذف ردودك او مواضيعك لذا ارجو ان تتريس فى كتابتك او ردودك على المواضيع

شكرا لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء مهران
رفشاوي اسطورة
رفشاوي اسطورة


الجنسية : مصر


ذكر

الدلو

مساهماتي : 535

نقاط : 80647

السٌّمعَة : 24

العمر : 21
العمل الترفيهي : كورة قدم


مُساهمةموضوع: رد: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-30, 11:53 am

اخى وليد اختى مصروايه انا لا اقول حاجه غلط وانا بقزل يعنى المنتدى مش اهلى ولا زمالك بس انت متجيشى تشتم الزمالك وانا اسكت عزران
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alrafasha.yoo7.com/
وليد مهران الديب
ادارة المنتدي
ادارة المنتدي
avatar




ذكر

الميزان

مساهماتي : 530

نقاط : 104359

السٌّمعَة : 3

العمر : 2010

مُساهمةموضوع: رد: الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه   2012-01-31, 11:53 pm

اتنيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الله يرحمك يا زمالك كان فيه نادي كبير اسمه الزمالك ومات الله يرحمه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مـنـتــــدي الــرفــشـــــة :: عالم الرياضة :: الاخبار الرياضية-
انتقل الى: