مـنـتــــدي الــرفــشـــــة
مرحبا بك زائرنا العزيز نتمني لك قضاء وقت ممتع معنا في منتدي الرفشة ولاكن المهم والذي يهمنا ويشرفنا ان تسجل معنا وتكون واحدا من اسرتنا الجميلة ولك جزيل الشكر مع تحيات /ادارة المنتدي
مرحبا بك زائرنا العزيز نتمني لك قضاء وقت ممتع معنا في منتدي الرفشة ولاكن المهم والذي يهمنا ويشرفنا ان تسجل معنا وتكون واحدا من اسرتنا الجميلة ولك جزيل الشكر مع تحيات /ادارة المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتـــدى الـــرفـــشـــة يـرحــب بكـــم

الرئيسيةالـرفــــشــــةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهلا بكم في منتدي الرفشة بجميع عائلاتها ( السراطنيه _ الحماليه _ العماريه _ القاضي _ الغوانم _ العمارات )             منتدي الرفشة منتدي بلدي

لا تنس أن الله سبحانه و تعالى رقيب على ما تكتبه
المواضيع الأخيرة
» نسب قبيلة هوارة( اخوكم عاطف الهوارى )
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2014-12-22, 11:55 am من طرف علاء الجبالي 25

» نعم كان هناك بشر علي الارض قبل(ادم عليه السلام)وان سيدنا ادم ليس ابو البشر
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2014-12-21, 4:08 pm من طرف علاء الجبالي 25

» حصرياً - الإصدار الأخير من عملاق مونتاج الصور والفيديو Photodex ProShow 4.5.2929
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-10-21, 3:04 am من طرف مجنون الشمال

» كن دائما على حذر
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-04-23, 11:46 pm من طرف زائر

» أنآقـــه اللسآن
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-04-04, 2:39 pm من طرف noha fawzy

» إذا تركت فنجان قهوتك وعدت إليه بعد فترة، حتمًا سيبرد
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-04-01, 12:14 pm من طرف noha fawzy

» أفضل شيء عند الشباب والبنات..
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-03-31, 9:46 am من طرف noha fawzy

» كل ماسكات التبيض للبشره والجسم
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-03-30, 7:48 am من طرف noha fawzy

» اسبوع بس وهتحصلي علي معده مشدوده وجسم مثلي
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-03-25, 9:51 am من طرف noha fawzy

» كثير من العظماء رحلوا
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-03-13, 11:24 pm من طرف أ د / ناجح عمران

» https://www.facebook.com/FrashtAbwalwly
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-01-11, 12:08 am من طرف محمدأبوالولى

» فراشة ابو الولى بعزبة البوصه
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2013-01-11, 12:08 am من طرف محمدأبوالولى

» كيف تعرف المراه الخاينه
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2012-12-28, 12:15 am من طرف محمد العطيه

» الرفشة تفتقد رمزا من رموزها ( المستشار \ محمد عويس ) نسألكم الدعاء
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2012-12-10, 10:59 pm من طرف محمدأبوالولى

» هل قادرين علي العودة والانطلاق بقرية الرفشة لأفضل الاماكن ؟
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2012-12-03, 8:34 pm من طرف علاء مهران

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
رفشاوي
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Vote_rcapعيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Voting_barعيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Vote_lcap 
احمد جمال مهران
عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Vote_rcapعيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Voting_barعيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Vote_lcap 
سيف المنشاوى
ابو فهد البرغوتى
محمدأبوالولى
اشرف الغانمي
اشرف جمال
الكابتن بسام
الماجيك
محمود مهران
الساعة الان

عيوب البنات بس من غير ضرب انا بقول الى فى قلبى

كاتب الموضوعرسالة
عاطف عبد الحميد الرفشى
ادارة المنتدي
ادارة المنتدي
عاطف عبد الحميد الرفشى

الجنسية : مصر

ذكر

العذراء

مساهماتي : 371

عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Empty
مُساهمةموضوع: عيوب البنات بس من غير ضرب انا بقول الى فى قلبى   عيوب البنات  بس من غير ضرب  انا بقول الى فى قلبى Icon_minitime2010-04-18, 9:13 pm

قبل اى ضرب او كلام :t33::t33:
( انا مش بتكلم على كل البنات طبعا )..انا بكمل على موضوع اتنشر فيه 7 عيوب للبنات ومن بنت زيكم يعنى لما البنت تقول 7 يبقى الشباب يتبحبحو شوية عشان احنا شباب جدعان والكرم عندنا صفة اساسية والى يحب يضيف يتفضل ده اوبن بوفيه

نبتدى فى اول صفة

1- النكد
مشفتش اى بنت مش بتحب النكد والنكد ليه صور كتير

الخناق عمال على بطال وتنكد على جوزها او خطبها الى يعينى بيكون غلبان وبيستحمل ( اى والله احنا مظلومين بقينا زى الجمال من الى بيحصل فينا )

طيب مفيش خطيب ولا جوز يبقى التليفزيون وكام مسلسل درامى او فيلم وعلبتين مناديل وهات يا عياط

حتى الدراسة بعد اى امتحان لازم تخرج تعيط فى ايه يا بنتى مالك اصلى محلتش النقطة الاخيرة فى الامتحان هسسسسسسسقط ( مع العلم ان النقطة دى فى سوال اختيارى وهى حلته زيادة تاكيد)

2- الميول العدوانية

عمرك شفت بنت بتتفرج على مصارعة ؟؟؟

ايوة والله فى بنات كتير بتتفرج على مصارعة وحافظين اسماء المصارعين كمان وحركتهم ...غير ان فى بنات كتير بطلات رفع اثقال- وتايكوندو- والعاب عنيفة كتير ( يارب لما تعاكس متقعش فى ايد وحدة منهم)

3- الاصراف

بيحبو يشترو اى حاجة مش مهم هى ايه او بتعمل ايه او فايدتها ايه بس هى حاجة جيدة وخلاص غير اللبس والميك اب والجيم..الخ الخ

تعالى فى مرة اعمل دور جنتلة وقول لبنت انا عزمك فى اى مكان تحبيه بس تكون عامل حسابك وبايع بيتكم قبلها عشان تسدد الفاتورة
لان مفيش بنت هتدخلك محل كشرى ولا مطعم فول

4- الغيرة

الغيرة للبنت حاجة عادية للولد تبقى شك
طيب والبنت الى بتبص للبنات الى فى الشارع او الكلية او الشغل عشان تشوفهم بيعملو ايه وتعمله ( تلقيها ديما تقولك هى فلانة حلوة كل ده ميك اب بس / علانة دى اصلا كانت كذا وكذا وكذا ...)

5- العند

العند ده صفة منتشرة جدا بيحبو يعندو عشان يحسسو الشباب انه بيتفقو عليهم تعالى كلم وحدة فى التليفون وقولها اقفلى تقولك لا انت الاول انت تصر انها تقفل الاول هتعند معاك لحد مارصيدك يخلص والخط يقطع من عندك ( مهو طبعا انت الى متصل ...يا جنتل )

6- البراءة المصطنعة والهدوء

البنت ديما تلقيها فى اول مرة تتعرف عليها بتكون هدية ولذيذة ودمها خفيف ولو زعلتها بتسكت وممكن تعيط كمان...بعد فترة لو لمحت من غير ماتقصد وزعلتها هتتمنى لو كنت فى قفص الاسد دلوقتى على الاقل ممكن يتفاهم معاك عنها

عيوب البنات بس من غير ضرب انا بقول الى فى قلبى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عيوب المرأة
» عيوب المرأة
» الشخصية الهستيرية
» سبعه عيوب للبنات
» 7 عيوب للبنات من وجهة نظر الشباب